La Taula Aliments de l’ Alt Camp promou el GRAN RECAPTE A LA COMARCA DE L’ ALT CAMP.

Els propers dia 25 i 26 de novembre, s’organitza a nivell de Catalunta la campanya de recollida d’ aliments Gran Recapte.

Els municipis de la comarca hi participen des de dues vesants:

1.- donant suport amb voluntariat al supermercat Carrefour de Valls amb col·laboració amb les entitats socials i l’ Ajuntament de Valls.

2.- promovent la campanya als municipis, establint punts de recollida amb persones voluntaries.

Concretament, els municipis d’ Alcover Bràfim, El Pla Santa Maria, Puigpelat, El Rourell, Cabra del Camp, La Riba, Els Garidells, Vila-rodona, Montferri i El Rourell, establiran 18 punts de recollida als municipis.

Els productes que es recolliran al supermercat Carrefour aniran destinats a persones amb necessitats d’alimentació dels municipis de la comarca i els aliments que es recullin als pobles es repartiran des dels Punts Locals de Distribució d’ Aliments.